کارڈیالوجسٹ مکہ ہسپتال نے کورونا کو آغاز میں مارنے کے دو طریقے بتا دیے

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) دنیا بھر میں کورونا وائرس کے اٹیک جاری ہیں جبکہ اُم القراء مکہ کے میڈیکل ڈائریکٹرکارڈیالوجسٹ ڈاکٹرمحمد افضل نے کہا ہے کہ کورونا وائرس کو آغاز میں مارنے کے دو طریقے بتا دیے، انہوں نے کہا کہ یہ وائرس ناک، حلق یا پھیپھڑوں میں چند دن بیٹھتا ہے، پھر حملہ کردیتا ہے۔

اس کو مارنے کیلئے ہیئرڈرائیر سے گرم ہواکی کھائیں، یا کسی برتن میں گرم پانی کی سٹیم لیں، حلق میں مارنے کیلئے غرارے یا گرم پانی پئیں۔انہوں نے اپنے پیغام میں کہا کہ جس ڈاکٹر نے کورونا وائرس کو دریافت کیا تھا اس ڈاکٹر نے بھی کہا تھا کہ اگراس وائرس کو شروع میں ہی قابوکرنے کیلئے ہم گرم ہوا کھائیں، اور اگریہ وائرس حلق میں ہے، یا پھیپھڑوں میں چلا گیا ہے تو یہ گرم ہوا سے مرجائے گا۔ گرم ہوا کو حلق سے گزار کرپھیپھڑوں تک پہنچانے کے دو طریقے ہیں۔ ایک تو آپ کے گھر میں اگر ہئرڈرائیرہے، تو اس سے گرم ہواکی 3،3 منٹ کے وقفے سے سٹیم لیں، جس سے یہ ہوا پھیپھڑوں تک پہنچ جائے،اور اگر یہ ناک میں یا حلق میں کسی جگہ بیٹھا ہوا تواس سے مرجائے گا۔امہ القراء اسپتال مکہ کے میڈیکل ڈائریکٹر ڈاکٹر محمد افضل نے #کرونا وائرس سے متاثر ہونے کی صورت میں وائرس سے بروقت چھٹکارے اور اثرات سے بچاو کی 2 اہم تدابیر بتادیں – یہ ویڈیو پبلک سروس میسیج اور آگہی کے لئے زیادہ سے زیادہ شئیر کریں تاکہ عوام الناس اس عمل سےواقف ہوں اگر ہیئرڈرایئر نہیں ہے تو ایک برتن میں پانی ابال کراس کی سٹیم بنائیں اور سر پر تولیا یا کوئی کپڑا ڈال کر سٹیم لیں۔ اسی طرح یہ حلق میں بھی بیٹھتا ہے، چند گھنٹوں تک یا دن تک پھر حملہ کردیتا ہے۔

تو حلق میں اس کو مارنے کیلئے پانی کے غرارے کیے جائیں، گرم پانی پیا جائے یا پھر جیسے ہم گرم چائے پیتے ہیں۔ اسی طرح ہیئرڈرائیر سے گرم ہوا کھانا یہ بڑا مئوثر طریقہ ہے۔ یہ روزانہ تھوڑی تھوڑی دیر بعد عمل کریں۔ واضح رہے حکومت پاکستان نے کورونا وائرس کی درست معلومات کیلئےسرکاری ویب سائٹ لانچ کردی، ویب سائٹ پرکورونا وائرس کی تازہ ترین اور مصدقہ اطلاعات عوام تک پہنچائی جائیں گی، ویب سائٹ پر حفاظتی اقدامات اور ہنگامی حالات سے نمٹنے کی معلومات بھی دستیاب ہوں گی۔ وفاقی معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر ظفر مرزا نے پریس کانفرنس میں بتایا کہ صدر مملکت نے طب کے شعبے میں چین کے ساتھ کافی چیزوں کا تبادلہ کیا ہے۔ چین نے جس طرح اس وباء کو روکا اس کی پوری دنیا تعریف کررہی ہے۔ چین میں جو وبائی امراض کے طبی ماہرین ہیں، اگلے ہفتے میں ان کی پاکستانی ڈاکٹرز کے ساتھ ویڈیو کانفرنس کی جائے گی، چینی سفیر اس حوالے سے سہولتکاری دیں گے۔ دوسری جانب کرونا وائرس کی علامات والے افراد کو بروفین کا استعمال نہ کرنے کی تلقین، مریضوں کو بخار اور سوزش کے خاتمے کی دوا ’’بروفین‘‘ دینے کی صورت میں ان کی حالت مزید بگڑ سکتی ہے۔ تفصیلات کے مطابق عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) کی جاری کردہ ایڈوائزری کے مطابق کرونا وائرس کی علامات والے مریضوں کو بخار اور سوزش کے خاتمے کی دوا ’’بروفین نہ دی جائیں۔

Sharing is caring!

Comments are closed.